czwartek, 10 marca 2011

Osiemnaście

Dzisiejsze muffiny upiekłam na szybko dla brata. Skończył dziś 18 lat i nieco w ostatniej chwili mi powiedział, że idzie się spotkać ze znajomymi urodzinowo. Więc na biegu wymieszałam ciasto na muffiny, na tort za mało czasu.

Składniki:
250g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
100g cukru pudru
szczypta soli
1 jajko
1 szklanka mleka
1/4 szklanki oleju


Wykonanie:
Standard, czyli w jednej misce wymieszać suche składniki. W drugiej roztrzepać jajko i dodać do niego mleko i olej. Wlać mokre do suchych. Wymieszać wszystko i napełnić foremki do 3/4 wysokości. Ja wetknęłam jeszcze w każdą po kilka wisienek. Piec 20 minut w 200C na złoto.
Wszystkiego najlepszego Michał. A przy okazji wszystkiego najlepszego dla wszystkich Panów w dniu ich święta.

1 komentarz: