piątek, 4 lipca 2014

Kotlety z jajek

Przepis z głębokiej szuflady. Leżał od Wielkanocy i czekał na publikację. Nagotowałam na święta jajek, że ho ho. No i bodajże w dyngusa takie śniadanie zrobiłam. Jak byłam pacholęciem, to uwielbiałam takie kotlety i zostało mi do dziś. Przepis można rzecz jasna modyfikować jak tylko wyobraźnia i kubki smakowe nam podpowiadać będą.



Składniki:
  • 10 jajek ugotowanych na twardo
  • 1 cebula
  • 1 pęczek szczypiorku
  • trochę natki pietruszki
  • 1 szklanka tartego sera żółtego
  • 2 jajka surowe
  • sól, pieprz, papryka słodka do smaku
  • bułka tarta do panierowania



Wykonanie:
Posiekać: jajka, cebulę, szczypiorek, natkę. Wymieszać w misce razem z serem żółtym i doprawić do smaku. Wbić surowe jajka i wyrobić masę. Jakby była za rzadka, to wystarczy dodać trochę bułki tartej. Z masy uformować małe, zgrabne kotleciki i usmażyć na złoto na masełku.

1 komentarz: